Αύξηση ωραρίου εκπαιδευτικών και αξιολόγηση απαιτούν οι δανειστές

Οι θεσμοί ζητούν, αξιολόγηση εκπαιδευτικών και αύξηση διδακτικού ωραρίου, αλλά και αύξηση του αριθμού μαθητών ανά σχολική αίθουσα

Η συνάντηση των δύο πλευρών το απόγευμα της Πέμπτης προκάλεσε αναστάτωση στους κόλπους του υπουργείου Παιδείας.

Πιο αναλυτικά, το υπουργείο Παιδείας θα πρέπει να κλείσει το θέμα της αξιολόγησης ως πρότερη επιτακτική ανάγκη των Θεσμών. Καθώς η αξιολόγηση προχωράει με κανονικούς ρυθμούς στον λοιπό δημόσιο τομέα (παρά του ότι αποτελούσε την σκληρή «κόκκινη» προεκλογική γραμμή ΣΥΡΙΖΑ), το υπουργείο Παιδείας οφείλει ακόμη και σήμερα να παρουσιάσει νομοθετική πρωτοβουλία στην τότε αντιπρότασή του για αυτοαξιολόγηση σχολείων και αξιολόγηση των περίπου 20.000 στελεχών εκπαίδευσης.

Την ίδια στιγμή, στις απαιτήσεις των Θεσμών συγκαταλέγεται η αύξηση του διδακτικού ωραρίου σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Ακόμη και αν μερικές εβδομάδες πριν, το υπουργείο Παιδείας προχώρησε σε μείωση των εξεταζόμενων μαθημάτων στις ενδοσχολικές εξετάσεις της Γ’ Λυκείου και την ταυτόχρονη παράταση του διδακτικού έτους κατά δύο εβδομάδες, δεν φάνηκε αρκετό για να ικανοποιήσει τις άγριες ορέξεις των δανειστών που ζητούν επιπλέον αύξηση του ωραρίου. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, προτείνουν ακόμα και 30 ώρες εβδομαδιαίως, όταν σήμερα στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση το ωράριο κυμαίνεται από 18 έως 24 ώρες.

Τέλος, από τις απαιτήσεις στον πολύπαθο τομέα της Παιδείας, δεν φαίνεται να γλιτώνει και ο αριθμός των μαθητών ανά σχολική τάξη. Αυτή τη στιγμή στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά ο αριθμός των παιδιών φτάνει τους περίπου 25 μαθητές, ενώ σε Γυμνάσια και Λύκεια κυμαίνεται από 27 έως 30.

madata.gr