Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης: Οδηγίες για ενοικιαστές και ιδιοκτήτες
Επειδή , η εύρεση κατοικίας για ενοικίαση στην Κρήτη, αλλά και αλλού,.δεν είναι εύκολη υπόθεση και πολλοί φοιτητές και γονείς, βρίσκονται σε αγωνία αλλά και σε"αδιέξοδο" καθώς υπάρχει μεγάλη ζήτηση ενοικίασης κατοικίας, πράγμα που εκμεταλλεύονται σε μεγάλο βαθμό , οι ιδιοκτήτες στην παρούσα φάση, για να ζητούν αύξηση τού ενοικίου στους παλιούς ενοικιαστές με αποτέλεσμα πολλές φορές να ξεπερνάει και το 50% του μισθώματος, η ακόμα και να τους απειλούν με έξωση, η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , θέλοντας να ενημερώσει τους ενοικιαστές αλλά και τους ιδιοκτήτες δίνει τις οδηγίες της
Οι Οδηγίες μας
Η μίσθωση του ακινήτου, ισχύει το λιγότερο, για τρία χρόνια
-Το μίσθωμα συμφωνείται ελεύθερα
-Η αύξηση του ενοικίου συμφωνείται και δεσμεύει αμφότερους
Για έξωση, δεν χρειάζεται πλέον κατάθεση Αγωγής, από τον ιδιοκτήτη
Ο Ιδιοκτήτης ,θα πρέπει να καταθέσει αίτηση στο Δικαστήριο, στην οποία θα ζητεί την έξωση του ενοικιαστή του ,η οποία θα συνοδεύεται από τα απαραίτητα έγγραφα, και θα αναφέρει τους λόγους, θα περιγράφει το ακίνητο, τον χρόνο της μίσθωσης, αλλά και κάθε άλλο στοιχείο που είναι απαραίτητο για να ενημερωθεί το δικαστήριο και να κρίνει αν η αίτηση για έξωση είναι σύμφωνη με τον νόμο.
Παραθέτουμε, όμως, αναλυτικά τι ακριβώς προβλέπει το νομοσχέδιο και σε ποιες περιπτώσεις θα εφαρμόζονται οι διατάξεις στις εξώσεις:
* Πότε ο ιδιοκτήτης νομιμοποιείται να ζητά την έξωση; Όπως αναφέρεται στο νομοσχέδιο, στις παρακάτω περιπτώσεις:
-Όταν επικαλείται , και το αποδεικνύει, καθυστέρηση στην καταβολή του ενοικίου, που οφείλεται σε δυστροπία του ενοικιαστή.
Η μη πληρωμή κοινοχρήστων , θεωρείται μη καταβολή μισθώματος
Σε αυτή την περίπτωση, μαζί με την αίτηση για έξωση θα προσκομίζει και εξώδικο που οφείλει να έχει στείλει στον ενοικιαστή τουλάχιστον 1Ο ημέρες προτού απευθυνθεί στο δικαστήριο για να του πληρώσει τα οφειλόμενα μισθώματα.
-Όταν ο χρόνος της μίσθωσης έχει λήξει,
όταν ήταν συγκεκριμένου χρόνου ή όταν είχε καταστεί η μίσθωση αορίστου χρόνου, δηλαδή είχε λήξει το συμβόλαιο και είχε ανανεωθεί σιωπηρά.
Για ενημέρωση Προστασία στο 1520 (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) και στα τηλ. 2821092666, 2821092306