Hyundai i10: To ευέλικτο μοντέλο πόλης

Η κατηγορία των μικρών οχημάτων πόλης διακρίνεται από έντονο ανταγωνισμό, όμως υπάρχουν μοντέλα που συνδυάζοντας το «value for money» με ομορφιά, ποιότητα και εξοπλισμό, μπορούν να κερδίσουν και τον πιο απαιτητικό αγοραστή. Ένα από αυτά είναι το Hyundai i10.

Πρόσφατα ανανεωμένο, διακρίνεται από καθαρές γραμμές και αντανακλά την εξέλιξης της σχεδιαστικής υπογραφής της κορεάτικης μάρκας. Στο «πρόσωπό» του ξεχωρίζουν η πολυγωνική γρίλια στην οποία ενσωματώνονται δύο στρογγυλά LED φώτα ημέρας. Οι εξωτερικοί καθρέφτες έχουν ενσωματωμένα LED φλας ενώ στο προφίλ του μοντέλου, διακρίνεις τα ανασχεδιασμένα πλευρικά προστατευτικά στο κάτω μέρος των θυρών. Έχει αλλάξει ακόμα ο πίσω προφυλακτήρας, έχουν ανασχεδιαστεί τα πίσω φώτα ομίχλης και το i10 πατάει σε νέου σχεδιασμού ζάντες 14 ή 15 ιντσών.

Το εσωτερικό είναι σύγχρονο, με καλή συναρμογή και ποιοτικά πλαστικά. Οι διακόπτες στο ταμπλό είναι εργονομικά τοποθετημένοι και ο γενικότερος σχεδιασμός είναι ευχάριστος. Οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι πρακτικές και το πολυλειτουργικό τριάκτινο τιμόνι δεν περιορίζεται μόνο στην πλοήγηση αλλά ενσωματώνει χειριστήρια για το ηχοσύστημα, τη hands-free λειτουργία, τον υπολογιστή ταξιδίου και το cruise control. Με την 7άρα LCD οθόνη αφής στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας να περιλαμβάνει τις λειτουργίες του συστήματος Infotainment αλλά και δωρεάν για επτά χρόνια LIVE υπηρεσίες από την TomTom.

Με την καθοδήγηση του εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης το Hyundai i10 επιδεικνύει την ευελιξία του και πως μπορεί να προσφέρει ευχάριστες μετακινήσεις ακόμα και σε αστικό τοπίο, για πέντε επιβάτες. Η αρχιτεκτονική του αμαξώματος έχει βελτιστοποιηθεί, ώστε να προσφέρει καλύτερη κύλιση, χειρισμό και πληροφόρηση από το τιμόνι.

Και η τεχνολογία κινητήρων και μετάδοσης του i10 σάς δίνει την χαρά της οδήγησης σε κάθε διαδρομή. Εκεί συναντάμε δύο επιλογές κινητήριων συνόλων βενζίνης που συνδυάζονται είτε με 5άρι μηχανικό είτε με 4άρι αυτόματο κιβώτιο:

– τον 1000άρη MPi που προσφέρει μέγιστη ισχύ 66 ίππων στις 5.500 rpm και μέγιστη ροπή στα 9.7 kgm στις 3.500 rpm
– τον 1.25 MPi που προσφέρει μέγιστη 87 ίππων στις 6.000 rpm και μέγιστη ροπή στα 12.3 kgm στις 4.000 rpm

Κι επειδή εντός πόλης το πιο σύνηθες είναι να ξεχνιόμαστε και να υποπίπτουμε σε λάθη, η Hyundai εφοδιάζει το i10 με μία σειρά από ηλεκτρονικούς φύλακες αγγέλους:

– Σύστημα προειδοποίησης παρέκκλισης από τη λωρίδα (LDWS), πρώτα με οπτική και στη συνέχεια με ηχητική προειδοποίηση το σύστημα αυτό ενημερώνει τον οδηγό όταν το όχημα του παρεκκλίνει από την διαγράμμιση της λωρίδας κυκλοφορίας χωρίς φλας, όταν ανιχνεύεται από την κάμερα πολλαπλών λειτουργιών.
– Σύστημα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης(FCWS) όπου η κάμερα πολλαπλών λειτουργιών του i10 παρακολουθεί την απόσταση ανάμεσα στο αυτοκίνητό σας και το προπορευόμενο όχημα. Παρέχει οπτική και ακουστική προειδοποίηση εάν ανιχνεύσει κίνδυνο σύγκρουσης.

– Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS) που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, παρακολουθεί την πίεση σε κάθε ελαστικό και αν εντοπίσει απώλεια, ενημερώνει τον οδηγό μέσα από την οθόνη ενδείξεων.
– Σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (HAC) που δεν αφήνει το αυτοκίνητο να κυλήσει προς τα πίσω στο ξεκίνημα.
– Στατικά φώτα στροφής (SBL) που εκπέμπουν πρόσθετο φωτισμό προς την κατεύθυνση που στρίβετε, με αποτέλεσμα την ενισχυμένη ορατότητα σε στροφές κατά την νυχτερινή οδήγηση.
– Σύστημα προειδοποίησης σε απότομο φρενάρισμα (ESS) μέσω του οποίου προειδοποιούνται έγκαιρα οι οδηγοί των οχημάτων που ακολουθούν.

Κι όμως, όλα αυτά μπορούν να ενσωματωθούν σε ένα μικρό, ευέλικτο όχημα πόλης, που ξεκινά από 9.990 ευρώ και μετά προσαρμόζεται στις δικές σας ανάγκες και τα δικά σας θέλω.
Πηγή: newsauto.gr