Κόβουν σουπερμάρκετ και βόλτες – Πώς αντιμετωπίζουν την ακρίβεια οι Έλληνες
Τις συνήθειές τους αλλάζουν οι Έλληνες για να αντιμετωπίσουν το κύμα ακρίβειας που «καίει τις τσέπες τους.
Κόβουν έξοδα από παντού οι Έλληνες καταναλωτές προκειμένου να αντιμετωπίσουν το συνεχιζόμενο κύμα ακρίβειας σε προϊόντα και υπηρεσίες, με το «ψαλίδι» να μεγαλώνει όσο οι πληθωριστικές πιέσεις συνεχίζονται.
Η μεγαλύτερη «πληγή» για τους Έλληνες όμως φαίνεται πως είναι η ενέργεια, με το 83,7% των καταναλωτών να δηλώνει πως έχει προχωρήσει σε μειώσεις στην κατανάλωση.
Οκτώ στους δέκα Έλληνες δεν πλησιάζουν πλέον καταναλωτικά αγαθά όπως ρούχα και παπούτσια, καθώς είναι τα έξοδα που βρίσκονται πρώτα στη λίστα σε αυτά που περικόπτουν οι καταναλωτές.
Βενζίνη με το σταγονόμετρο
Οι τιμές στη βενζίνη μπορεί να είναι χαμηλότερες αλλά παραμένουν σε υψηλά επίπεδα με αποτέλεσμα αρκετοί να είναι αυτοί που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο λιγότερο.
Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως 7 στους 10 Έλληνες έχουν περιορίσει τις μετακινήσεις τους.
«Κόφτης» σε διακοπές, σουπερμάρκετ, delivery
Ελληνικό καλοκαίρι βλέπουν οι ξένοι τουρίστες αλλά όχι και οι Έλληνες, με 6 στους 10 να δηλώνουν πως έχουν περιορίσει κατά πολύ τις ημέρες των διακοπών τους.
«Κόφτης» μπαίνει ακόμη και στις αγορές στο σουπερμάρκετ, με πολλούς να στρέφονται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ως εναλλακτική.
Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το 56% των καταναλωτών προτιμά τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ως λύση για να μειώσει τα έξοδά του.
Επιπλέον, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, το πρώτο εξάμηνο του 2022 ο αριθμός των πελατών μειώθηκε για το 52,9% των καταστημάτων εστίασης, ενώ οι ποσότητες των παραγγελιών για το 63,7% των επιχειρήσεων.