Μαμουλάκης: Ο ΒΟΑΚ εξελίσσεται σε ιλαροτραγωδία-Κανένα εργοτάξιο δεν λειτουργεί
Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ) εξελίσσεται σε ιλαροτραγωδία με υπογραφή της κυβέρνησης ΝΔ, υπογραμμίζει σε δήλωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτής Ηρακλείου, Χάρης Μαμουλάκης.
«Κανένα έργο δεν προχωράει, κανένα εργοτάξιο δεν λειτουργεί, κενό γράμμα αποδεικνύονται οι υποσχέσεις του Κ. Μητσοτάκη», σύμφωνα με τον Χάρη Μαμουλάκη.
Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ επισημαίνει ότι «πέντε σχεδόν χρόνια ΝΔ και μετά από τις ειρωνείες για όσα είχαν γίνει επί ΣΥΡΙΖΑ, το μόνο που έχουν πετύχει τα κυβερνητικά στελέχη είναι να εκτοξεύσουν το κόστος και να προσθέσουν διόδια».
Παράλληλα, ρωτά την κυβέρνηση «γιατί δεν προχωράει το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο; Γιατί εκτοξεύτηκε ο προϋπολογισμός στο τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος με αποτέλεσμα να έχουμε κόστος 10.000.000 ευρώ ανά 1 χιλιόμετρο;» και «γιατί έγινε δεκτή έκπτωση με μονοψήφιο ποσοστό στο συγκεκριμένο τμήμα;».
Σύμφωνα με τον ίδιο «γιατί οι «άριστοι» της κυβέρνησης «ξέχασαν» όλα αυτά τα χρόνια να ολοκληρώσουν τις απαλλοτριώσεις και περίπου ενάμιση χρόνο μετά την υπογραφή της σύμβασης, πληρώνει το Ελληνικό Δημόσιο για τα σταθμευμένα μηχανήματα χωρίς να έχουμε εργασίες; Κάποιος πρέπει να απαντήσει, κάποιοι πρέπει να απολογηθούν».
O τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της αξιωματικής αντιπολίτευσης υπογραμμίζει ότι «συνεχίζουμε να πιέζουμε, γι’ αυτό και φέρνουμε τις αμέσως επόμενες μέρες δυο νέες παρεμβάσεις στη Βουλή. Με στόχο να ανοίξουν επιτέλους οι προσφορές του Χανιά – Ηράκλειο, να ξεκινήσει το Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος και να μην χαθεί η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας».
Υπενθυμίζεται ότι στις 13 Δεκεμβρίου 2023 κατατέθηκε ερώτηση από τον Χάρη Μαμουλάκη προς τον υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, με την οποία επισημαίνεται «ο κίνδυνος να χαθεί η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας».
Συγκεκριμένα, ο Χάρης Μαμουλάκης, με τη συνυπογραφή 16 ακόμη Βουλευτών, τόνιζε ότι μέχρι το δεύτερο τρίμηνο του 2023 θα έπρεπε να έχει κοινοποιηθεί η ανάθεση της σύμβασης παραχώρησης για το υποέργο Χανιά – Ηράκλειο, προϋπολογισμού 200 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας. Επίσης, ότι μέχρι 31/12/2025 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μια σειρά εργασιών που αντιστοιχούν στο 15% του έργου.